1 & 1/2 år och kryckor

Datum: 2010-04-13 || Tid: 12:29:08

Idag är jag hemma från skolan p.g.a. operationen igår. Den gick bra, dom brände lite blodkärl, gjorde lite mer plats för mina senor och spolade rent.. Det låter ju lite halv snuskigt men dom trodde att det skulle hjälpa i alla fall (vilket jag hoppas på till 100%!). Jag har dock fått kryckor eftersom foten gör för ont för att gå på än, sjukt jobbigt! Man blir svettig bara av att förföytta sig tre meter, men det är smällar man få ta helt enkelt!

Men trots detta så är det faktiskt en ganska bra dag idag, för det är ju den 13:de, vilket betyder att jag och Johan har våran "månadsdag", och inte vilken som helst utan våran 1 & 1/2 års dag! Tiden har gått så himla fort, det känns som att det var igår vi träffades, samtidigt som det känns som att vi har varit tillsammans föralltid. Han kommer hit vid fyra efter att han har varit på intervju på ICA (hoppas det får bra!), då ska vi fira med att skriva samhällskunskap, TOPPEN! Nej men jag kanske bakar en liten kladdkaka om jag orkar så blir dagen lite speciell :)


Jag & Johan

Nu ska jag försöka ta mig ner för trappan utan att skada mig, och kolla lite på Grey's. Btw, det slog mig igår att det är rätt konstigt att jag gillar den serien så mycket med tanke på att jag livrädd för allting som har med sjukdom, sprutor och skador att göra, och jag hatar att vara på sjukhus! Hmm.. Dagens tankeställare (eller vad säger du jenny?)

Ha det bäst!
Mickis



Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHAHA lätt en dagens tankeställare ;D hahahahh du är bäst :D



och grattis på 1,5 årsdagen båda två! kan ju passa på att meddela att jag har tre megagrymma battlings på g som bara väntar på att skrivas upp! johan- jag känner att jag kommer att vinna! hahahah ;D

2010-04-13 @ 22:15:46
Postat av: Mickis

Undrar hur många gånger man säger ordet älskar? "Jag säger älska till nästan allt", kanske ska man lägga upp den på bloggen? ;)

2010-04-13 @ 22:45:56
Postat av: Chooan

MUAHA Jenny I'll pwn you för jag har typ säkert en 7 stycken i min mobil på lager ;)

2010-04-14 @ 20:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0