böring

Datum: 2010-04-12 || Tid: 17:26:56
Hej go'vänner!

Kom precis hem från skolan och sitter vid min kära mors dator, därav ingen uppladdad bild.. Ni får ursäkta detta!
Men egentligen ska jag inte sitta här, utan jag ska vara hemma hos Mikaela! Men hon är och opererar sig som ni kanske redan vet från det tidigare inlägget. Men tanken var att vi trodde att hon skulle operera sig rätt tidigt eftersom hon skulle vara inne i Uppsala 7:45 och stod på plats 2 i kön och att hon skulle vara klar innan jag slutade skolan! Men så vart det inte, jag väntade i skolan i 1 timme och 15 min men fick aldrig något sms från henne om att hon var kvar, så jag fick helt enkelt åka hem. APTRIST!

Jag saknar ju henne en massa och jag vill veta hur operationen gick! Jag hoppas att hon ringer snart och talar om hur det gick och att hon mår bra, så jag håller tummarna för det! STEEENHÅRT!

Peace out, Chooan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0