BOUNCE

Datum: 2010-04-26 || Tid: 20:21:51
Igår bar det som sagt av in till den stora staden och den stora golfbollen, GLOBEN, med Johan och hans käre farmor och farfar som hade bjudit med oss på The last Bounce. Så otroligt otroligt otroligt sjukt bra! Jag satt där och var helt mållös och undrade varför i helvete jag aldrig hade vart och sett dom tidigare? Aa lite sent för det nu, men det var otroligt mäktigt, må jag säga. Ni som aldrig sett deras shower har verkligen missat något. Jag ville aldrig att det skulle ta slut, och kunde knappt sitta still eftersom jag blev så danssugen. Kanske börjar på Marikas igen om skolan tillåter!

Nu är det plugg, BLÖ!
Kram Mickis


En av de bästa danserna, från Gökboet

Ps. Ett stort grattis till min kära vän Ida Levedal som fyllde hela 17 år igår också! Puss på dig sötnos

Kommentarer
Postat av: ida

SV: jaaa, åååh såg du mario ???!??!?! :)))))) <3

2010-04-27 @ 07:13:52
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0