Hallujah...

Datum: 2010-04-14 || Tid: 08:37:25

..eller inte! Nu sitter jag här i skolan, första dagen efter lovet och efter operationen. Dagen började med att jag vaknade 07.55 av att morfar hade kommit för att hämta mig, KUL! Rusa upp, klä på mig snabbt som en blixt, ett försök till att sminka mig (dock misslyckat!) och allt detta med en fot son bankar och dunkar, ÄNNU ROLIGARE! hehehehehe! JÄTTEKUUUUUL när man sen kommer till skolan (springandes med mina söta vackra älskade kryckor) och upptäcker att klassrummet är alldeles TOMT, trots att klockan redan har hunnit bli 20 över åtta! INGEN SPANSKA! Jag bara älskar dom här dagarna!

Nu ska jag dö lite här framför datorn, i skolan, på NV. JIIIIHAAAAAA


Kram Mickis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0