UTKAST 23 april 2010: How to ride a bike

Datum: 2010-04-25 || Tid: 10:17:04
Idag var det grymt väder, och jag och Johan blev otroligt sugna på en mysig prommis i solen. Men eftersom min fot fortfarande inte är helt läkt gick inte det.. Efter lite övervägande bestämde vi oss för att testa en cykeltur istället. Jag tänkte att bara vi inte cyklar i uppförsbackar så borde det ju inte göra ont? Det gick bra till att börja med, men sen började den lille där nere att säga ifrån tyvärr.

Men i alla fall, så stannade vi till vid båthamnen, där var det en massa äckliga och läskiga änder, och värst av allt de elaka kanada gässen! Hemskt, då jag har blivit biten av en som barn! Jag skrek till några gånger av rädlsa.

Nu är det time for bed, imorn är det för min del uppvisning med gympan hela dagen och Johan ska uppleva gamla goda tider i Kalhäll! Men på söndag smäller det för oss båda, för då är det BOUNCE som gäller!! Yeah



Puss & Kram
Mickis och Johan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0