Memories

Datum: 2010-04-22 || Tid: 22:15:29
Jag saknar tiden i England! Förr förra sommaren var jag på språkresa i England på den söta lilla ön Isle of wight tillsammans med Jenny. Vi träffade så mycket härliga människor och hade så sjukt kul hela tiden. Jag längtar verkligen tillbaka till de otroligt roliga kvällarna, kyckling-wrapsen på Donken och alla andra härliga och underbara stunder! Är det något jag skulle vilja uppleva en gång till i mitt liv så är det just den resan!



Jenny, Sonja, Sofia & Jag


Varmchoklad på MexTex restaurang med söta tjejor


Mänsklig pyramid på stranden, tummen upp för fransmän som går på gympa!


Två vackra flickor och en vacker kväll


Tummen upp på att dansa!


Söt-Ida som alltid får en att le!


Glada flickor i London. Jag måste ju bara älska bilden, jag blir så glad!


Jennys älsklings pojkar i London! Därför tillägnar jag härmed denna bild för henne.


JAAAA jag har också vart med Tiger... Förlåt världen, förlåt Johan, men det var innan din tid..

Det erkännandet får avsluta kvällen..

Godnatt alla söta
Mickis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0