Nära döden..

Datum: 2010-04-19 || Tid: 22:09:16

Idag var jag med om en "nära-döden-upplevelse", eller iaf el "nära-svimning-upplevelse" (vilket för mig ungefär är samma sak!). Jag gick oskylldigt in i duschen i morse för en lite morgondusch, när jag helt plötsligt börjar känna mig illamående och slö i armarna. Sen börjar även min hörsel försvinna och det börjar flimra för ögonen! Helt otroligt läskigt var det, då jag var ensam hemma och i duschen. Om jag verkligen hade svimmat hade jag med all sannolikhet salgit i huvudet i det otroligt hårda kliknergolvet.. Tack och lov hade jag gud på min sida och jag överlevde morgonen!

Efter skolan firades sedan detta (och kanske lite pga att det är vår!) med en MJUKGLASS i solen. Årets första! Mummsigt, någon bild kan jag tyvärr inte bjuda på då Johan har den, och vi alla vet ju hur bra han är på att uppdatera.. hehehe



Kram Mickis


Kommentarer
Postat av: lollo

fin bild! du som tagit? :)

2010-04-23 @ 20:36:23
Postat av: Mickis

Absolutley made by Mickis ;) haha :)

2010-04-23 @ 23:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0