Operation

Datum: 2010-04-11 || Tid: 22:19:14
Nu är det bara några timmar kvar tills jag sitter på sjukhuset och väntar på att doktorerna ska skära i mig, min fot rättare sagt.. Det känns lite sådär måste jag säga. Jag som är livrädd för sprutor och får ont i hela kroppen bara av att tänka på sjukhus (ändå älskar jag serien Grey's anatomy?!), hur ska det här gå liksom?

Jag hoppas med hela mitt hjärta att det här kommer hjälpa!

Nu måste jag gå och duscha och skrubba kroppen ordentligt som doktorn har sagt till mig, hehe. Sen ska jag försöka sova en blund innan det är dags att gå upp vid kvart i sex. Håll tummarna för mig!

Sov gott alla söta!
Kram Mickis


Inte bra med smutsiga fötter, säger mamma


Kommentarer
Postat av: lollo

jag gillart ;)

2010-04-19 @ 21:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0