Tanthjärna?

Datum: 2010-04-15 || Tid: 22:07:30

Alla dess underbara msn-konversationer med min älskade vän Jenny som alltid resulterar i att jag sitter och asgarvar alldeles för mig själv framför datorn, normalt? Nja jag vet inte det, men jag gillare! Vi är ganska lika min lilla Vaktmästare och jag, och en sak som är ett faktum är att vi båda har begåvats med en varsin ypperligt fin s.k. Tanthjärna. Detta har även min mamma klargjort för mig ett flertal gånger.. Är det inte underbart? Jag är verkligen helt inne på tantstuket nu, jag har hört att det är det nya svarta så att säga, tanthjärna, käppar, jag går som en tant när jag försöker gå UTAN mina käppar. Visst är det en helt underbar trend? Jag och Jenny gillar den skarpt!


Jenny & Mickis?


Två små tanter?

Kram Tant-Mickis


Kommentarer
Postat av: Vaktisen

bästa msn :D

2010-04-15 @ 22:12:59
Postat av: Bakisen

Baka god kaka? :)

2010-04-15 @ 22:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0