Tisdag

Datum: 2010-04-20 || Tid: 09:28:54
Jepp idag är det tisdag vilket = sovmorgon = pluggmorgon? Aa vi får väl se hur det går med den saken.. Känner att det står ganska still i huvudet när det gäller den saken, dessutom känner jag mig helt omotiverad och ofokuserad.

Men  i alla fall, här är en mysig låt att lyssna på, jag tycker att den känns otroligt sommrig och mysig! Train – Hey, Soul Sister

¨
O-F-O-K-U-S-E-R-A-D? Ja

Juste! Jag höll nästan på att glömma den goda nyheten.. Jag passar absolut inte i solglasögon, vilket är otroligt frustrerande nu när solen börjar kika fram. Så igår när jag gick in på Kicks hittade jag dom, min själsfrände, som jag verkligen passade i. Det började som ett skämt eftersom bågarna var så fula, men nu vill jag bara ha dom! Snälla Lollo säg att ni har dom i andra färger!

Ha de gött
Kram Mickis



Kommentarer
Postat av: Lizzie

vad snygg blog ni har :)

men nej snàlla! ingen pluggmorgon! ;) vi ses sen <3

2010-04-20 @ 11:38:28
URL: http://ilmioannoinsvezia.splinder.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0