Vårvärme!

Datum: 2010-04-08 || Tid: 20:56:52
Idag var första gången jag kände vårvärmen. Den 8de april 2010. Det var tillräckligt varmt för att inte behöva ha någon jacka, men fortfarande för kallt för att slänga av sig tjocktröjan och halsduken.

Här är en bild från 4de april förra året:

Min vackra vän Jenny

Jag och Jenny hade picknick och gick runt med t-shirt! Dessutom fanns det ingen som helst snö kvar. När kommer den värmen hit iår? Jag vill ha den nu! Jag vill kunna använda min korta vårjacka igen.. 

Men i allafall, så plcokade jag fram min älskade cykel idag, och cyklade en tur. DET är ett vårtecken om något.


Chooan visar hur man cyklar! Bild från i september.

Nu har jag bjussat på snygga bilder på två av de underbaraste personerna i världen, nu bör känna er tillfredsställda till tusen kära vänner.

Kram Mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0