Arbetarmyran

Datum: 2010-08-07 || Tid: 16:52:53
Nyss hemkommen från en dag på coop. Vilket innebar att klockan ringde 06.50!! Herregud säger jag bara. Jag är sjukt trött nu. Tack och lov jobbade jag bara till klockan 3.
I alla fall.
Idag när jag sitter i kassan kommer det fram en jättetrevlig arabisk gubbe och handlar av mig. Han stannar kvar och börjar prata med mig och börjar lära mig en massa ord på arabiska. Problemet var bara att hans svenska inte var på topp så det var svårt att urskilja vad som faktiskt var svenska och vad som var arabiska. Han står kvar hos mig och lär mig massa arabiska ord (som jag inte kommer ihåg ett smack av nu) i säkert en tio minuter. Sen när han väl går skakar han min hand och lutar sig fram och ger mig en stor fet puss på kinden!!! Vad fan gör man då? Herregud säger jag bara, efteråt satt jag och skrattade för mig själv så kunderna som kom efter måste ha undrat om jag var riktigt frisk..

Nu sitter jag här och väntar på Johan. Ska strax hoppa in i duschen och klockan 18 bär det av mot Elin och Johan för att fira morfen som fyller år idag! En stor grattis kram och puss till honom!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0