Att städa en hårddisk

Datum: 2010-08-18 || Tid: 22:34:11
Sitter och försöker rensa bort lite bilder och annat skit från min hårddisk eftersom jag nu har bestämt mig för att investera mina lönepengar i en ny välbehövlig dator! Har nu hittat en till rimlig summa som verkar (trots mina ringa kunskaper!) väldigt bra. Vill inte ha över en massa strunt på den och fylla den det första jag gör så lika bra att resna ur lite ur arkivet.

Nu vill jag bara åka och köpa den innan jag ångrar mig, haha! Jag hoppas att jag och pappsen kan dra iväg imorgon och fixa men vi får se vad dagen räcker till. I värsta fall kanske jag får stå över styrkepasset imorn.. Nästan värt det. Jag får klura lite på det där. Nu ska jag rensa vidare!

Sov gott & dröm sött
Mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0