Back to ordinary

Datum: 2010-08-18 || Tid: 18:41:13
Första dagen i skolan idag. Deprimerande!

Varken Göran eller Christina är kvar och "Kämpe" har tagit NV-lokalerna vilket betyder att vi har fått flytta in till media och trängas där!! VARFÖR?! Där inne finns inga fönster ut, bara till en jävla ljusgård och en korridor, inga toaletter (man måste gå ut i korridoren vilket känns oerhört jobbigt), kemi/biologi/fysiksalen ligger väldigt långtbort då vi inte får gå igenom våra gamla lokaler för "Kämpe-barnen" får absolut inte störas! Och som om det inte var nog ska Anders M hålla i all matte och fysik vilket är lika med döden för mina betyg. Det enda lillalilla ljuset jag hade när jag gick till skolan idag var hoppet om att får ha Maja i engelska. Men nej självklart ska hon bara ha engelska A och B. Engelska C har fortfarande ingen lärare... JAG BLIR SÅ FÖRBANNAD! Mitt liv går i kras.

Nu har jag försökt muntra upp mig själv med lite foto och mamma har beställt lite saker från H&M. Det blev denna snygga och oerhört sköna ponchon och halsduken. Båda i svart.



Nu ska jag ner och titta på lite fotboll vid Björkvallen.

Puss och kram
Mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0