Best I'll ever be

Datum: 2010-08-04 || Tid: 02:00:01
Herregud! 4 veckor har nu passerat utan ett enda inlägg. Under tiden har jag spenderat mycket tid ute i solstolen, två dagar på BodaBorg med familjen, en underbar vecka i Finland med Jenny, några dagar på landet och annat mys med vänner och Johan. Trots att det ändå är 2 veckor kvar tills skolan börjar känns det som att sommarn redan är slut. Vilket förmodligen beror på att vädret blivit mycket sämre och att mina planer är helt slut. Dessutom känns det som alla i min närhet är bortresta eller jobbar.. Som plåster på såren tog jag en shoppingtur idag med mammsen och syster. Det blev ett buddah-huvud, Live Love Laugh i gips att sätt upp på väggen, ett par strumpbyxor och en ny kalender. Jag är sjukt lycklig över min nya Buddah och mina vackra gipsbokstäver! Ska försöka få pappa att sätta upp dom imorn så ska jag visa er. Ni kommer bli lika förälskade som jag!

För övrigt är allt bra. Jag saknar Johan och Lollo och Dannie och Jenny och Carsan! Det känns som det var 100000 år sedan jag träffade någon av dom.

Nu är det dags för sängen.



Natti Natti
Mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0