Cutest of cupcakes

Datum: 2010-08-08 || Tid: 21:15:45
Min hjärna kokar och min kropp är trött efter ännu en jobbardag. Jag gav mig även ut på en liten bilrunda med pappsen efter jobbet vilket inte direkt gjorde saken bättre eftersom jag var livrädd hela tiden. Det är konstigt att 70km/h kan kännas så jäkla snabbt när man själv sitter bakom ratten. Men när någon annan kör känns det rätt segt. Nu längtar jag tills jag kan köra bil på riktigt och får hålla mitt körkort i handen. Tänk om man bara kunde trycka på en knapp så kunde man. Vore praktiskt som sjutton!

Nu är Agnes och Alva här och busar gärnet. Agnes kastade nyss ner min mobil i golvet när jag pratade med Johan så den gick i tre delar! Tur att hon är så söt ändå.


Kolla min ring! // Agnes

Pyss!
Mickis

Kommentarer
Postat av: lollan

riktigt nice bild! :D bra där

2010-08-12 @ 14:46:39
Postat av: Mickis

Hihi taaack Lollan :D

2010-08-12 @ 23:24:33
URL: http://tvasmahjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0