C-vitamin och Photoshop

Datum: 2010-08-23 || Tid: 21:55:38
Sitter här och känner mig helt inspirationslös och lite halv krasslig. Dricker C-vitamin och försöker redigera lite bilder. Men p.g.a. min ringa inspiration går det lite segt. Det ligger en apelsin chokladkaka brevid mig som ser väldigt inbjudande ut.. Kanske man ska passa på innan projektet börjar (som går ut på att träna stenhårt och äta nyttigt i 8 veckor!)? Fast nä, för imorn bär det av till Enköpingshälsan för att kolla fett och muskelmassan. Hehe, snabbbantning till imorn!

Jag hoppas verkligen att denna C-vitamin överdos ska göra mig frisk och kry så jag kan sätta igång med träningen!

Kram
Mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0