Härmed är jag en Ipod touch-ägare

Datum: 2010-08-09 || Tid: 18:29:49


Från och med denna dag, torsdag den 9 Augusti, är jag Johan Edblom härmed en Ipod Touch-ägare! Helt awsum! Det roliga var att jag beställde den i lördags (vilket var för 2 dagar sedan) från OnOff och det stod att det kunde ta upp emot 14 dagar för beställningsvaror att levereras. Dessutom var det ju en lördag så jag tänkte: " Hmm, de brukar ju inte skicka ut saker på helger så då skickas det väl förhoppningsvis på måndag och då KANSKE den kommer på onsdag, jag håller tummarna. Men det kan ju också ta upp emot 14 dagar.. Jaja, det är väl bara att gilla läget.." MEN! Idag när jag jobbade på ICA och hade fullt upp med att plocka upp varor fick jag ett sms (jag hade smugglat in mobilen på passet, hihi) så fick jag ett sms klockan 12:42 som sa: "Ditt paket från OnOff Sverige AB finns nu hos ICA kvantum Bålsta..." ! SNACKA OM ATT JAG VART PAFF!

Så nu sitter jag här hemma och fixar med min vackra Ipod Touch :) Lycklig som FAN

PEACE OUT // Chooan och han Ipod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0