Kom änglar

Datum: 2010-08-26 || Tid: 16:44:00
Okej först vill jag avslöja en skräll.. JAG HAR BÖRJAT GILLA EN LÅT MED WINNERBÄCK *generad*. Har aldrig riktigt förstått vad grejen med den mannen är, men nu har jag förälskat mig i Kom änglar och kan knappt sluta lyssna på låten. Kalla mig efter men så är det iaf!

Men i alla fall, idag hade jag första Foto lektionen. Den kändes ju sådär måste jag säga. Klassen bestod av ca 40 elever instängda i den minsta gradängsalen i hela skolan, ledda av en lärare som måste ha stelopererat ansikte. Han babbalde på om kuresen och sen helt plötsligt hade vi fått 3 olika photoshop uppgifter vi ska ha fixat klart (på lektionstid) till på fre nästa vecka. Han verkade dock anta att alla redan kan PS eftersom han inte hade någon som helst genomgång om hur det fungerar. Hur hade han då tänkt att vi skulle klara det? Inte nog med det så har skolan endast tillgång till 9 kameror varav FYRA är riktiga systemkameror som dessutom är flera år gamla. Ehh ja ni hör ju, jag hade hoppats på lite högre standard än detta..

Slänger in en bild på dagens outfit..



Självdesignad tröja och short i höstkylan... heheheh tummen upp på den!

Puss och Kram
Mickis

Kommentarer
Postat av: lollan

hahahaha, gillar bilden och den fantastiska winnerbäck händelsen :D forstätt så majk!

2010-08-27 @ 21:54:33
Postat av: Mickis

Hahahah, Jenny trodde att jag hade gått sådär till skolan ;) Hon trodde bara att tröjan hade fastnat lite på bilden. Haha

2010-08-27 @ 23:43:04
URL: http://tvasmahjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0