PA1201 - serious stuff

Datum: 2010-08-30 || Tid: 18:23:45
Idag hade vi vårt första handledarmöte angående projektet vi ska hålla på med. Det diskuterades ganska mycket olika saker och vi kom fram till att vi måste finslipa lite på projektplanen så att den blir lite mer konkret.

Tanken med vårat projekt är väl mer eller mindre att studera huruvida vi kan komma i form på 8 veckor. Under den perioden ska inget onyttigt förtäras och träning ska ske ca 5 ggr/veckan. En hel del tester ska göras för att se om konditionen har förbättrats, muskelmassan ökat osv. Efter det ska en broschyr med fakta, tips & råd och egna erfarenheter sammanställas och delas ut.

Sitter nu här och skriver lite loggbok (kanske därför språket blev lite formellt) och det är ganska sämst för jag vet inte riktigt hur jag ska formulera mig eller hur jag ska skriva riktigt. Dessutom svettas jag i min turkosa fleceejacka och min mage är fullproppad med mammas köttbullar. Om typ en halvtimme bär det av till futurum för terminens första danslektion. Vi får se hur många vi kommer vara där, verkar som det är ganska många som inte tänker fortsätta. Nåväl, där har ni en liten sammanfattning av mitt otroligt spännande liv!

Känner att jag måste pigga upp det här urtrista inlägget lite så slänger upp den snyggaste bilden jag har på min käre gruppmedlem, klasskompis och bilpolare:


Ni kan kalla henne Ryssen!


Kommentarer
Postat av: Malin à (ryssen)

Haha skön du är!!

2010-08-31 @ 13:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0