Photosession

Datum: 2010-08-16 || Tid: 13:23:54
I förr går (tror jag!) kom ÄNTLIGEN mina fina väggord upp. Allt tack vare Lollo som var otroligt duktig med hammaren.



Nu är då tanken att bilderna i ramen ska bytas ut till en Live, en Love och en Laugh bild. Detta försökte vi oss på att foto igår med Dannie som modell. Bilderna blev ganska bra, fast jag vet inte riktigt om man kan koppla dom till "live love laugh", men kul hade vi iaf!

Nu tänkte jag och Lollan cykla ner till centrum och luncha och köpa en fin liten sak på Lindex. Bäst jag stänger av här nu innan hon blir rasande på mig.. Hihi

Puss
Mickis

Kommentarer
Postat av: lollis

puss!

2010-08-16 @ 19:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0