Running

Datum: 2010-08-19 || Tid: 14:13:52
Jag är tjejen som verkligen HATAR att springa. Det är inte bara det att det är jobbigt, det är ju så förbannat tråkigt! Jag hatar att det enda jag hör är mitt flås och så fort det börjar kännas i benen ger jag iprincip upp. Jag tränar hellre på ett pass på BGK än går ut och springer. P.g.a. min fot har jag dessutom inte kunna sticka ut och springa speciellt ofta. Men nu är ju den opererad och enligt läkarna "bra". Så jag har lyckats ta mig runt 5 km hela TVÅ gånger i sommar vilket känns som en oerhörd prestation (hehe).

Nu är det så att jag verkligen måste komma igång med min träning igen och hade planerat in ett styrkepass ikväll klockan 19. Men så får jag för mig att köpa dator och enda chansen att kunna åka ivög och göra det med pappsen idag är ju självklart klockan 19! Har därför bestämt mig för att än en gång försöka mig på att springa lite med Dannie. Dock känner jag redan nu att 5 km är lika med döden. Men en liten bit ska jag väl klara iaf! Annars fungerar ju PowerWalk ganska effektivt också och känns lite mer som min grej!



Wish me luck!
Mickis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0