Som jag hade dig förut

Datum: 2010-08-29 || Tid: 19:01:42
Nyss hemkommen från ett jobbigt med bra styrkepass. Jag känner att jag kommer ha sån sjuk träningsvärk i hela kroppen imorn! Vi får se om jag ens kommer klara av att ta mig ur sängen. Hon som höll i passet lyckades till och med få mig tycka att ryggövningarna var sjuktjobbiga, i vanliga fall brukar jag inte tycka att dom tar särskilt bra. Men tummen upp på ett bra träningspass iaf! Småtjejernas träning gick också väldigt bra, passade salto vilket antagligen också kommer visa sig i armarna imorn.

Nu ska jag iväg på namnsdagsfika hos kusinerna. Jag måste ju passa på nu innan projektet sätter igång!

Kan också passa på att tipsa om en grym låt här.


~suddig bild~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0