Sveriges skärgård

Datum: 2010-08-12 || Tid: 00:40:53
Idag har jag spenderat dagen i den vackra Stockholmska skärgården, på Ingarö där min farmor och farfar har en stuga. Det var otroligt mysigt! Har knäppt en del bilder men jag har inte hunnit lägga in dom på datorn än, då jag har:

- Tittat ett avsnitt Grey's
- Kört bil
- Tittat på det sista avsnittet Grey's för säsong 4
- Ätit sen middag
- Tittat på film
- Fixat med gympasaker

Såå det får bli en annan dag! Jag håller också på att försöka skriva ihop ett litet inlägg om min exotiska resa till den "finska rivieran" som Jenny så fint uttryckte det. Detta verkar dock också ta tid. Men håll ut, jag lovar att det kommer en vacker dag!

Imorgon är det torsdag minsann, och då bär det förhoppningsvis av till Uppsala tillsammans med mitt goa krull, LOLLAN! Vi får se vart vindarna bär..

Bjuder på en bild som representerar Mig och Krull:




Puss & godnatt
Mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0