Torsdags tips

Datum: 2010-08-05 || Tid: 12:05:57
För någon dag sedan klickade jag mig av en slump in på denna söta lilla blogg. Den drivs av en tjej vid namn Isabella som bor en bit utanför Göteborg. Hon är otroligt duktig på att fotografera och redigera och ger i sin blogg många mycket användbara tips. Jag har som sagt bara följt bloggen i några dagar, men jag är redan fast (fotonörd som jag är!). Förutom fina bilder och bra fototips bjuder hon även på andra fina vardags-tips, behind the scens vid fotografering och hennes blogg känns allmänt supermysig!

För någon dag sedan lärde hon sina läsare hur man fotoar hjärt-bokeh bilderpå ett väldigt enkelt sätt. Jag var såklart tvungen att testa och blev väldigt nöjd med resultatet. Så tack Tinkerbella för det tipset! (Inlägget hittar du här) Man blir otroligt inspirerad av att läsa hennes blogg.

Här är mitt resultat av hjärt-bokeh fotograferingen

Hjärt-bokeh Hjärt-bokeh

Kram på er
Mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0