5 dagar!

Datum: 2010-12-09 || Tid: 18:08:51
Ja herregud, nu är det endast 5 dagar kvar innan planet lyfter! Det ska bli så otroligt skönt att få komma till lite varmare platser nu när det är så jäkla kallt här. Känns även sjukt bra i hjärtat just nu då jag har avklarat en hel del saker på min lista. Igår var det matte nationella och idag var det både inlämning i historia och prov i svenska. Nu är det endast ett fotoprov imorn och ett fysik prov kvar. Trots att jag inte pluggat till något av det, och trots att jag inte packat ett smack känns det ändå helt okej. Det får gå som det går helt enkelt!


Julbild från förra året

Nu ska jag nog trots allt läsa lite i fotoboken så jag kan svara på några frågor åtminstone..!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0