Gästis

Datum: 2010-12-13 || Tid: 21:49:14
Väskan är iprincip färdigpackad nu. Har dock inte vågat ställa den på vågen ännu! Om ett par timmar bär det av mot arlanda och sedan på planet för lite mys i värmen. Det ska bli så otroligt skön och även om fysikprovet idag kändes förjävligt så är jag glad ändå! Dock kändes det jobbigt att ta färväl av skrutten min.. två veckor utan att ses och utan att höras av så ofta är en rätt lång tid, jag ser upp till dom som lyckas vara ifrån sin älskling i flera månader.



När jag är borta kommer världens bästa Jenny vara en liten gästis här på bloggen och skriva lite varje dag. Jaa, det var hon som frågade! Tillägnar även henne en söt liten bild bara för att jag kommer sakna henne med och för att jag längtar till vi sticker till London tillsammans!


Att paddla är inte hennes starkaste sida..

Meeen nu ska jag packa ner det sista och sen blir det nog sängen en sväng innan klockan ringer igen.

Ha en sjukt god jul med massor av snö och svensk julmat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0