I'm not an actor, I'm not a star...

Datum: 2010-12-14 || Tid: 21:51:16
...men eftersom Majsan bara drar sådär och lämnar mig ensam hemma i kalla Sverige har jag lovat henne att kirra bloggen. Sååå Johan, här är din, för två veckor, nya bloggkompanjon! Och jag lovar att sköta mig ypperligt, eventuella klagomål kan du framföra till Majki när hon kommer hem. Hehe.

Det är ju ändå stört vad tiden går fort. Nyss var det sommar och nu, jul nästa. Inte ett dugg förberedd eller tagg. Men det kommer väl, så är det alltid. Hursomhelst så väntar London med världens bästa den 9 januari. Det ser vi fram emot!

Over and Out!
Och Majki, inte ett dugg avis när jag fick ditt sms... Typ. Inte. Sant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0