Laugh as much as you breathe

Datum: 2010-12-18 || Tid: 13:32:27

Dagen till ära blir det nog lite skidåkning med Spettan, om jag orkar ta tag i det hela och klä på mig lite varma kläder. Återstår att se! Därefter bär det iallafall av till Sollentuna för lite julfirande.

En gång åkte vi buss till Östis med skrinda och för lite mat. Och att skrindan råkade bli kvar i två år och göra märken i golvet är ju en annan sak. Myspys var det hursom!

Skrindor är underskattade. De är bra. Och gratis att ta med på bussen!

Kan väl hända att jag råkade tappa ena skon. Nånstans på den långa vägen där vi hade gått... Jag var glad ändå och efter att ha vänt tillbaka återfanns den som tur var efter ett tag. Att åka hem med en sko hade väl inte varit någon höjdare direkt!


Den fräsande videospelaren. Mickis fixar't.

Nu är det dags att ta tag i dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0