Somebody's me.

Datum: 2010-12-15 || Tid: 20:29:31
Efter jobbet bar det av till Kista där jag mötte upp Vicky. Resan dit början toppen, med skjuts till Kungsängens station istället för bussen. Sen gick det bara utför. Tåget var sent och när det väl kom var det ett gammalt och fult tåg. Bussen mot Kista åkte självklart när jag (efter en språngmarsch från tåget) är typ tre meter ifrån den. Som tur var fanns en plan B och jag tog mig till Kista med en annan buss och tunnelbana!

I Kista fann jag en potentiell nyårsklänning, men den var förstor... Hoppas på att hitta den i en mindre size innan nyår! Förra året sista-minutenshopping undviker jag helst.

När jag kom hem hade mormor och morfars julklapp kommit. Aspepp öppnar jag paketet och inser att de har skickat fel. Fail!

Kanske inte världens bästa flyt idag, meeeen häng med Vicky är alltid toppen och lite hittade jag allt i Kista. Man får vara nöjd över det man får helt enkelt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0