The way it turned out is still a mystery

Datum: 2010-12-22 || Tid: 18:35:11

Imorse när jag kom upp hade mami lagt fram en filt på köksbordet: "Lägg filten i bilen Jenny, om du får motorstopp eftersom det är så kallt". Motorstopp klarade jag mig som tur var undan, men filten kom till användning ändå. När jag skulle hem var bilen naturligtvis iskall (motorvärmarsladden glömmer jag jämt hemma...) och då var det bara att linda in benen i filten. Perfekt! Och för er som undrar, hissa intresseflaggan nu typ, tar det vid -20 grader, från Megacon i Kungsängen till Bro innan rumpvärmen är helt varm. Och detsamma gäller den vanliga värmen. Då är filtar grymma!


Förra nyår, fruuusen tjej, vintern är ju bara för mysig... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0