Vadå vintern? Vi steker i solen.

Datum: 2010-12-17 || Tid: 20:08:42
Efter jobbet (mitt jobb äger på fredagar, under veckan jobbar alla in tid och får därför sluta 13.30, sweet!) bar det av till stan. Där mötte jag upp Dannie och vi shoppade lite. Jag fick med mig en klänning till nyår från Salt och en kofta+halsduk från BikBok. Därifrån fick jag även en goodiebag. Astaggade öppnar vi påsen och i den ligger en solskärm och ett ljus.

Men vi deppade inte för det, solskärm och snö= The perfect Match! Och vi fick oss ett riktigt gott skratt, lätt värd skärm, och ändå värd 49:- liksom. Majsan, om du vill låna min solskärm är det bara att säga till!

Och nu är det heeeelg, det bästa som finns är att lyssna på Spotify på fredagsmorgnar och höra "Det är dags för fredagsmys".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0