We will rock you

Datum: 2010-12-03 || Tid: 12:22:58
Nu är kemin avklarad och det återstår endast tre prov och två inlämningsuppgifter för min del innan jag åker (om 11 dagar!!). Ganska stressigt eftersom jag någon gång under denna tid ska hinna packa också. Men det löser sig på något vis. Idag ska jag inte tänka på sådana stressigheter i alla fall för efter min fotolektion bär det av in till stan med Jossi för lite shopping, middag och sedan We Will Rock You på Cirkus. Det ska bli otroligt mysigt och jag hoppas verkligen att den är bra! Vi håller tummarna för att tågen går som dom ska också..

 

Nu blir det till att vänta i cirka 50 min och sen lektion i 3 timmar!! Sjukt segt, men vad gör man inte..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0