heheh ah juste

Datum: 2010-06-30 || Tid: 17:58:59
Juste! En blogg hade man ju också.. Det fina vädret har gjort att den har fått lida. Dock känns det som att den borde byta namn till "ett litet hjärta" istället, Johan verkar ju totalt ha förträngt det här med att blogga. Men men sånt är livet!

Jag vill bara säga att jag lever: JAG LEVER. Så nu har jag gjort det.. Snart bär det av till Mormen och Morfen för att äta lite middag, ska bli riktigt mysigt faktiskt. Dock är jag fortfarande väldigt mätt från lunchen då jag och Johan körde på tema Italien! Vi åkte ner till ICA på två försmå cyklar och inhandlade lite blandsallad, mozarella, tomater, ciabatta, prichotto (italiens skinka, vette fan hur det stavas, hoppas inte Lizzie ser det här och blir besviken på mig!) och lite smågodis att mumsa på på vägen hem. Vi kom fram till att det är okej att äta godis samtidigt som man cyklar erftersom det liksom jämnar ut sig då.. hehe!

Vi skar upp Mozarellan och tomaterna och hällde flingsalt, svartpeppar och olivolja på. Dekorerade med lite basilikablad också. Sen skar vi upp Ciabattan och slängde på allt det andra goda, SUPERSMARRIGT! En riktigt hit, som definitift ska få vara med i våran kokbok vi ska göra någon gång i framtiden. Här kommer lite bilder som får det att vattnas i munnen på mig, se och njut!





Puss och Kram
Mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0