If tomorrow never comes

Datum: 2010-06-07 || Tid: 18:46:34
Ingen uppdatering på låt se.. 5 dagar! Beror på att det har varit en sjukt intensiv helge med både student mottagningar och dop. Nej, jag har inte tagit studenten, men mina söta små vänner har. STORT GRATTIS TILL ER, ni äger! Nu längtar jag något enormt tills det är min tur. Det såg så sjukt kul ut och man blev helt lycklig i kroppen bara av att titta på alla glada studenter..

I torsdags fick jag min efterlängtade födelsedags present av Lollan, akrylnaglar! Det behövdes verkligen då mina egna naglar är en sorglig historia.. Dom blev supersnygga och jag har äntligen börjat vänja mig vid att vara såhär snygg om händerna. Så nu får dom fanimej hålla ett bra tag! MAHA
Snyggast naglar i stan
Lollo är så duktig så hon förtjänar en puss

I fredags var det då studenten för alla 91:or (och Dannie). Var och kollade på utspringet i Bålsta. Såg dock ingenting eftersom jag kom lite sent och det var typ sjukt mycket folk ivägen.. Men jag gled vidare lika glad ändå till Jennys mottagning, åt massa god mat och fika och träffade massa goa människor. Supertrevligt var det minsann! På kvällen åkte jag hem till ännu en student, nämligen min pyssling Viktor, där det var lite folk. En mycket angenäm kväll bjöds det på.


Skylten

Partyyyyy
NV:s partyflak


Jag och den vackra studenten skålar i skumpa

Lördagen bjöd även den på student mottagning, denna gång hos Dannie. Senare hade 9orna bal och jag myste med Johan och tittade på Dear John. MYSFILM! Samma kille som har skrivit The Notebook och A walk to remember. Den här filmen var inte lika bra som dom (svårt att vara det!!), trots att den var bra. Eh haha jaa. Jag rekommenderar den starkt. En mysig kärlekshistoria som inte är allt för sorglig, men räkna med ett vått öga.

Dear John

Och igår, söndag, var det dop för hela slanten. Min lillkusin Agnes skulle döpas och jag fick agera fotograf. Var sjukt nervös innan eftersom jag aldrig fotat i en kyrka förut, men bilderna blev helt okej. Hade kunnat gå bättre, hade kunnat gå sämre.


Två små hjärtan på dop 

JAPP! Där har ni min helg i 19 rader. I korthet, en mycket mysig helg!

Puss & Kram
Mickis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0