Min vän, min älskling, min livskamrat!

Datum: 2010-06-01 || Tid: 21:46:20
Nej det är inte Johan jag syftar på! Det är Buddah. Jag älskar grabben! Mitt rum består av massor med små (och en stor!) buddah figurer. Jag vet inte varför jag är så kär i honom men jag tycker att han är så otroligt söt och man blir helt lycklig av att titta på honom. Jag har aldrig varit i Thailand eller annat "buddah-land", men jag kan tänka mig att jag skulle älska det! Jag skulle förmodligen komma hem med resväskan full med Buddah-gubbar också.. Jag ska definitift köpa en stor guldig buddah när jag flyttar hemifrån och sätta upp på en brun vägg. SouperSchnyggt!

Buddah är tjock och glad och man kan inte annat än att älska grabben! Se själva:


Jag vet att det drar i era smilband när ni ser denna bild.

Juste denna fick jag av Jossi för någon vecka sen, gullunge!

Puss Mickis

Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHAHAHA du är rolig och smilbanden rörde sig definitivt uppåt! :D

jag älskar dock dig mer :$ moahaha

2010-06-02 @ 17:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0