Städa städa varje fredag

Datum: 2010-06-15 || Tid: 13:50:51
 Mina händer stinker klor och rengöringsmedel, och jag känner mig hög på klor ångorna som jag nu har andats in i ca 2 timmar. Det är farligt att städa, speciellt badrum och toaletter. Men nu har jag varit sjutk duktig iaf och hoppas på att jag blir välbelönad av mammsen sen när hon kommer hem!

Strax kommer Johan hit och sen vid 3 är det avskedskalas hos Lizzie som åker hem till Italien snart.. Sorgligt måste jag säga! Det kommer bli tomt i klassen nästa år när du inte är kvar. Men jag hoppas att du får det bra där hemma igen, så får du komma och hälsa på oss någon gång och sen drar vi till Spanien! Hihi


Jag och Lizzie på TomTits

Puss och Kram
Mickis


Kommentarer
Postat av: Lizzie

Taaaack att jag fick att vara i din blog <3 <3 Jag ska sakna dig sååå mycket! Dig och alla i klassen :(

Men ni kommer ju till Italien ;) eller hur? Jag pratade med malin om vad min pappa sa :) Har ni pratat med henne :)? Och själv klart att jag ska tillbaka.. Jag kan inte lämna er ifreda så snabbt :P puss <3

2010-06-22 @ 16:11:53
URL: http://ilmioannoinsvezia.splinder.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0