You think you're cooler than me

Datum: 2010-06-14 || Tid: 22:58:18
do you? I så fall tycker jag att du ska sluta upp med det! För jag är nämligen otroligt cool. Ibland är jag såhär cool:



Ibland såhär:


Och ibland till och med såhär:


Då man märker att man verkligen är cool är när alla fan-mail dimper ner i inkorgen. Alla vill bjuda mig på resor runt om i världen. Det är nästan att man blir irriterad på att alla hänger på en som flugor..! Men jag har en speciell stalker som jag tycker är snäppet coolare än alla andra. Hon ser ut såhär ibland:



men också såhär:



Japp japp! Hon är både stark som en björn och arg som ett bi! P.g.a. detta vågar man inte säga annat än Ja när hon frågar om man ska hänka med till Finland.. Så det är vad det blir för min del i sommar. Stalker-fest i finland i en vecka! Kul som fan

Denna flicka kallas Vaktmästarn', RallyHarry och Ducky. Hon har även gjort en stalker-present till mig. En otroligt smickrande och vacker Powerpoint-presentation. En liten tår letade sig fram ur ögonvrån!

Nu ska jag fortsätta svara på stalker mail..

Hoppas eran kväll blir roligare än så.

Puss och Kram
CoolMickis

Kommentarer
Postat av: RallyHArry

HAHAHAHAH JAG DIGGAR INLÄGGET :D typ lätt det bästa som nånsin gjort (Y) yeeeeeeeeeeah stalker-fest@finland here we come :D best hest

2010-06-14 @ 23:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0