Alice i Underlandet

Datum: 2010-03-20 || Tid: 17:44:00
Igår var vi och kollade på Alice i Underlandet 3D tillsammans med min käre mor och syskon. Jag tyckte att den var riktigt bra faktiskt, hade inte så höga förväntningar på själva handlingen innan men det visade sig att jag hade fel :) Värd att se, antingen på bio eller hemma!

Nu sitter jag hemma i mitt kalla rum och ska snart bege mig till mormor för att äta en smaskig middag. Sen blir det bus med Jenny hela kvällen. Vi får se vad vi hittar på!


Johan efter bion igår. Bild tagen med min otroligt skarpa mobilkamera.

Kram
Mickis

Kommentarer
Postat av: lollsen

haha majk, verkligen inte din grej det här med blogg känns de som :O

2010-03-20 @ 20:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0