Ge mig körkort!

Datum: 2010-03-27 || Tid: 11:39:00
Jag borde verkligen ta tag i mitt övningskörande! Jag har skjutit på det hela vintern p.g.a. att det bara har snöat och snöat och vägen har varit en isbana. Men nu börjar snön smälta bort och vägen börjar bli vårig och grusig. Det är alltså dags att börja ta tag i körandet på allvar! Men det är så otroligt träligt och så finns det aldrig någon tid. På helgerna är man upptagen och på vardagarna är det plugg och träningar som gäller. När ska man hinna?! Jag önskar att det gick och lära sig att köra genom att bara trycka in en knapp... Det vore ju så praktiskt med körkort, slippa hålla på och tajma bussar och bara kunna åka vart man vill, när man vill! Men men, jag ska försöka få tid till det här på söndag, risken finns dock att våran enda bild är upptagen.


En trehjulig bil i England. Undrar verkligen vad syftet med att ha en sådan bil är..?

Kram Mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0