Myskväll

Datum: 2010-03-28 || Tid: 23:08:10
Igår var det som sagt Earth Hour och jag och Johan hade mys här hemma. Vi lagade en supergod middag till oss båda och min bror och sedan släkte vi alla lampor och tände en massa ljus. Supermysigt! Senare tittade vi också på Percy Jackson (tror jag den hette). Hade inte alls några förväntningar på den och ville först inte titta på den alls men den var faktiskt riktigt bra. Den handlar om en kille som är son till en gud och som anklagas för att ha stulit Zeus åskvigg.. Eh ja den låter ju lite sådär, men helt klart sevärd! :) Bjuder på lite bilder från igårkväll.


Middagsbordet, chili-con-carne, sallad och torillatrassel. MUMS!




Johan och jag i mörkret

Nej, nu väntar sängen på mig. Godnatt och sov gott!

Kram
Mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0