Onda fötter

Datum: 2010-03-29 || Tid: 21:52:30

Första riktiga skoldagen på drygt en vecka, och jag är död. Jag vill att det ska vara teatervecka varje vecka. Så otroligt kul allt har varit! Det är verkligen något som jag kommer att komma ihåg resten av livet. Nu sitter jag här i min svarta stol och har ont i fötterna. För jag lyckades nämligen sätta på mig ett par alldeles för tjocka strumpor i mina stövletter idag, vilket har resulterat i att de har klämt åt runt mina fötter nåt enormt. Hehe jaa, lite synd om mig..

Meeen, i alla fall. Jag har varit i Kista idag med Jenny, mamma och Moa och shoppat lite. Så nu är jag en glad flicka med tre nya toppar och en ny väska :D JAJAMEN! (dock lite pankare! men snart kommer det nya pengar, så är problemet löst)

Nu ska jag duscha av mig lite och sen tänker jag lägga mig och läsa lite i min bok. Så det så!



Skjorta - Gina Tricot
Linne + topp & tygskor (till Johan) - H&M
Väska - Cubus

Sov gott alla söta!
Kram Mickis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0