Trött flicka

Datum: 2010-03-24 || Tid: 20:25:54
Estetveckan är i full gång och den tar kol på mig. Jag vaknade i måndags med halsont, och sen dess har min röst bara blivit sämre och sämre. Efter tre föreställningar idag är den verkligen död, och jag vill bara äta glass och dricka te hela tiden för att lindra smärtan. Borsett från halsen, och den långa dryga väntantan mellan varje show, har det gått riktigt bra :) Imorgon har vi tre föreställningar till, då för gymnasiet och sen för föräldrarna. Efter det blir det teaterfeeeeest! Trots att allt är väldigt roligt ska det bli oerhört skönt när det här är över. Jag börjar tröttna lite på musiken och dansen nu, men en dag till ska jag nog kunna stå ut!

Nu är det dags för mig att släpa mig till duschen och tvätta av alla lager smink, sen blir det ett avsnitt Grey's och en smoothie.


Har ingen bild från idag, så jag passar på att bjuda på en annan snygg på mig och min käre vän Caroline som flamingos, en juluppvisning i aulan.

Kram Mickis


Kommentarer
Postat av: carro

haha inte friska baaarn :( men grym blogg majken!

2010-03-26 @ 16:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0