After tonight

Datum: 2010-05-28 || Tid: 23:28:14

Här kommer mitt efterlängtade collage från i helgen,



Så sjukt fint väder det var förra helgen! Jag vill ha tillbaka den värmen till nu. I alla fall var jag och Johan på en supermysig picnic i brunnsta, med jordgubbar, melon och nybakt kaka. MUMMA! Vi hälsade också på johans släktingar (fåren) och deras sjukt söta små lammungar. Gudomliga!

Snart blir det nog sängen för min del. Måste ta igen lite förlorad sömn från veckan. Imorn är det Stockholm med mammsen som gäller! Jossi kanske tittar in också, vi får se vart världen tar oss..

Jag måste bara nämna att jag träffade mitt älskade krulligull idag också. Vi besökte kalmarkyrka hehe för att försöka fota lite och testa inför dopet nästa söndag, men det var låst.. Vi myste lite på den harmoniska kyrkogården istället. Och cyklade sedan vidare och kollade lite på 3orna som hade fyllebrännboll. Sen bidde vi så kalla att vi bajkade hem igen och drack en smarrig kopp hett te. Supermys må jag säga! Slänger upp en bild på godbiten också.


Puss på er
Mickis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0