BLÖT!

Datum: 2010-05-19 || Tid: 17:37:49

Jag gillar att vädret verkligen är på min sida. Jag går lycklig ut från skolan för att cykla hem på min lilla cykel. Står och pratar och myser lite med Johan i solen ett tag, sen ser jag att himlen är typ svart bort emot mitt hus. Jag ber en bön till gud att regnet ska hålla sig borta, jag säger hejdå till skrutt och sätter mig på cykeln och börjar trampa. DÅ känner jag små droppar på mina armar, men dom är så små att dom knappt märks. Sen kommer helvetet! När jag hunnit till dom nya fotbollsplanerna öppnar sig hela himlen och det känns som att någon bokstavligen står och sprutar vatten på mig uppifrån. Jag kunde knappt se och hela jag var blöt som en jävla fisk. DET VAR HEMSKT! Men inte nog med regnet, det började även att åska som sjutton och jag hoppade till flera gånger på cykeln där jag satt för att jag blev så rädd.. När jag kom hem rann det om mig, min mascara satt i hela ansiktet och det var bara att gå upp och hämta en handduk att linda in sig i. Ungefär tre minuter efter att jag kommit innanför dörren SLUTAR DET REGNA!! Och nu är det fint väder igen.. KUL, sjukt kul!!


Solen efter regnet 2009, Vingåker
Solen efter regnet i Vingåker förra sommaren

Blöta(!!) pussar Mickis


Kommentarer
Postat av: Lizzie

wow O.Ofantastisk bild!!

2010-05-26 @ 23:04:08
URL: http://ilmioannoinsvezia.splinder.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0