Ditt rätta jag?

Datum: 2010-05-17 || Tid: 18:05:25
Sitter i mitt rum och läser GLAMOUR. Hittade ett ganska roligt inslag som heter "De hemliga tecknen som avslöjar ditt rätta jag". Där beskriver de hur du är som person beroende på vilka skor du bär, vilket kaffe du dricker o.s.v. Ganska sjukt må jag säga. Här kommer lite exempel:

"Rosetter: En väldigt flickig signal om att bärarinnan ser sig själv som en lite present." Precis vad jag brukar tänka då jag bär rosetter. "Nu vill jag vara en liten present.."

"Ballerinaskor: Trots det flickiga utseendet är du inte särskilt gullig av dig. Du är en tuff kaka som är hårdhudad nog att ta dig igenom kyla, smuts, grus och krossat glas, klädd i det tunnaste av material." En tuff kaka? Hmm..

"Hukad över maten då du äter: Signalerar tävlingsanda och att du inte delar med dig." Eller att du inte vill spilla?

Vad gör inte redaktörerna för att fylla en tjejtidning?

Kram Mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0