Död?

Datum: 2010-05-09 || Tid: 17:31:43

Nej bloggen är inte död. Den bara sover lite.. Dock verkar Johan ha dött på den fronten *gråter en skvätt*..

Helgen har varit myspys med Buzz-spel, gympatävling och paryaj! Härligt härligt. Nu måste jag plugga lite samhällskunskap eftersom den långa uppsatsen ska in senast på tisdag. Oerhört skönt när den är inskickad och klar! Och som grädden på moset är det bara en tredagars vecka den här veckan OCH jag får (enligt min doktor i alla fall) börja träna på onsdag igen (sen vet jag inte vad min fot säger om den saken) OCH Ems och Ida kommer hit och busar på Lördag! Looking forward, hihi.


Bild på sötisarna från sommaren 08

Kram Mickis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0