Money

Datum: 2010-05-25 || Tid: 21:58:08
25:e = löne dag, och kung i baren som Magnus Uggla så fint skulle sagt! Det är super kul när det ploppar ner en lönespecifikation i postisen och den ligger på hela 180 (etthundraåttio) kronor, DÅ är det verkligen fest..! Så jag firade med att köpa ett 10 ggr så dyrt objektiv, det är så man ska göra va? hehhe

Nä men jag är supernöjd iaf, hoppas jag blir det när jag har fått prova det också! Nu väntar jag med spänning, WIE!



Jag köpte även till lite macro filter, smotljusskydd och annat smått och gott. Mummsigt mummsigt! Hoppas allt hinner komma innan Agnes dop.

Nu ska jag fortsätta skriva lite psykologi, sen blire sängen! Min rygg gör ont..

Puss Mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0