Tengo dolor de estómago

Datum: 2010-05-24 || Tid: 10:31:06
På grund av det fina vädret har det inte blivit så mycket bloggande i helgen. Nu däremot sitter jag hemma och mår inte riktigt 100.. Önskar att jag bara kunde lägga mig i soffan och vila, men vi har ju självklart kemiprov imorn! Så ingen vila här inte, läsa läsa läsa och räkna räkna räkna, medan magen skriker. SUCK! Men idag är det endast 18 dagar kvar till sommarlovet, så jag ska försöka stå ut. Hoppas att jag är frisk till imorn så jag kan göra provet. Ingen idé att skjuta upp det eftersom ävet ett fysik och matteprov väntar! Inga roliga sista veckor det här inte. Men nu ska jag fortsätta plugga kemi.

Jag slänger upp en söt liten bild på min käre klass från skolavslutningen i nian. Gud så kort hår jag hade!



Puss & Kram
Mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0