Choklad

Datum: 2010-11-20 || Tid: 14:42:28
När vårat träningsprojekt tog slut för några veckor sen fick jag en jättegullig chokladkaka av Johan för att han tyckte att jag hade varit så duktig. Dock har jag inte smakat den förns för några dagar sen, och gud säger jag bara! Så sjukt god verkligen! Är man ett fan av vitchoklad ska man verkligen testa den här. Den smakar lite som den vita delen av chokladen i kinderägget, och vem gillar inte kinderägg? Dessutom är förpackningen helt underbart söt, så bara av att se den blir man ju glad. Jag tog mig precis en bit och genast blev livet lite ljusare! ;)



Sista rycket med städningen nu! Sen vankas det pepparkaksbak, mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0